fredag den 13. maj 2016

Brød i stof poser ..

Har syet disse stof poser til opbevaring af brød .. 
Ved at brødet opbevares i stofposer kan det bedre ånde, har syet dem dobbelt for at brødet ikke samtidigt bliver tørt.
Og så spare man på plastposer, selvom jeg dog genbrugte mine poser jeg har opbevaret brød i, bliver det i længden til mange poser der i sidste ende bare ender i skralde spanden, og som skader miljøet og vores fremtid. Samtidig med at det bare er penge i skraldespanden.

Så læste et tip om at stof poser var det nye smarte bæredygtige alternativ .. :-) 
Win win til mig som både elsker at sy, bage og spare penge 👏🏻

Og så bestemmer man selv designet og str osv osv .. Disse er syet af genbrugsstof .. 
Den sidste nye til det runde brød er syet af et baby pude betræk som passer perfekt i str.

Jeg har også for længe siden syet stof poser til børnene til formiddags mad og eftermiddags mad, faktisk har min 9 årlige datter selv syet en til formiddags mad. Igen undgår vi plastposer som hver dag blev smidt ud og i stedet er det lidt hyggeligt med sin egen lille pose i valgfrihed stof. 
I mine børns børnehave laver man når man starter sin egen pose til eftermiddags mad hvor man tegner og skriver på. De er med tiden blevet grimme så derfor har vi syet nye 😊



 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar