mandag den 9. maj 2016

Hvem er jeg?

godmorgen ..

Tænker det må være på sin plads at første indlæg på bloggen handler om hvem jeg er 😊

Jeg hedder Mia Lindegaard jeg er 28 år, jeg er gift med Thomas og har børnene Maya fra 2007 og Theis fra 2011.. Vi bor i Nordsalling, en lille by i udkandtsdanmark der hedder Selde .. Fantastisk lille by med højt til himlen, tæt på skov, strand og vand. Et lille lokal samfund hvor det godt og trygt at vokse op ..

Jeg elsker at bage, være i haven, gå i genbrug og på loppemarkeder, jeg elsker at hygge om dem jeg holder af og så elsker jeg bare at nyde livet ..

Til daglig læser jeg HF .. Jeg havde travlt med at få børn og familie i stedet for at få en uddannelse da jeg var yngre. Så den må jeg tage nu. Men så det heldigt at det faktisk er ret fantastisk at studere mens man har børn.. Jeg er tidligt hjemme, har ferie når de har osv .. Det fantastisk ..

Selvom Su indkomst ik er en guldgruppe .. Så fungere det .. Og man lærer at priotere og man lærer at få så meget ud af lidt, og der går sport i at spare penge..

Det vil blandt andet være det mine indlæg på bloggen vil omhandle - at spare penge, at leve godt for mindre, at købe ting i genbrug, fede loppefund, at sy selv, dyrke egne grøntsager, spare på engangs emballage og minimere skrald, og på den måde også gøre noget godt for miljøet, derfor har Vi også indført en ugentlig kødfri dag. Og vi forsøger at købe økologisk. Alt dette går ind under livsstilen zero waste.

Vi stadig i begyndelsen og der er helt sikkert meget andet man kan spare og ændre  på, men vi er godt på vej. Håber i vil følge med 😊



Ingen kommentarer:

Send en kommentar